Friday 19 July 2013

C E R I T A MEREKA :) Part Four







Ehh , Siapa pulak budak atas ni haa ? haa dia ni lahh Wan yang aku cakap tadi tuu . Nama penuh dia Wan Farhanah Wan Nordin . Kenapa ade gambar dia ? entah lahh eak , aku rase nak masukkan pulak dan nak story sikit pasal die niee . Aku baru jee start kawan dengan dia , dan dia ni baik sangatsangat , comel pon yeee . Dia ni coursemate aku , kat kelas jarang bertegur sebab segan nak tegur dia nii lahh . Lagipun muka dia tu jarang senyum lahh . Start rapat dengan dia kat Twitter . Selalu jugak lahh mentions dengan dia . Baik hati ? Yee dia memang baik hati giler . kelakar pon yee . Dan aku rase dia ni Degil jugak macam aku . hahah :D . Kalau dia tau aku rembat gambar dia ni letak kat blog ,abeslahh mesti dia mara aku kan ? hehehe Wan jangan marah Sinar kayy . Saje nak rembatrembat gambar Wan niee . hahaha. Hmm , haa tadi aku dapat piat telinge dia sebab dia panggil aku gemokk . issshh tadi datang rumah dia pon still panggil aku gemok lagi . Geram jee kan aku dibuatnyaa . Tengok dia nanti aku piat telinge dia sampai jadi astro . hahaha . Haa , dia ni rapat denagn Lina , sweet dieorang nii . haha . comel jee kalau dieorang rapat tauu . haha Ehhh , lebihlebih pulak aku story pasal dia nie . hahahaha

No comments:

Post a Comment