Sunday 18 August 2013

Dear Ex :)

Assalamualaikum . Fuhh fuhh *Sambiltiuptiup* dah berhabuk dah blog aku ni sebab dah lama tak update kan . Btw still boleh wish Selamat Hari Raya kan . hehehe . Gambar raya ? next post okeaa . haha

Okea dah melalut sangat dah niee -,- . Entry kali ni aku nak story pasal Ex aku . Kenapa story pasal dia ? sebab saje nak lepas geram . haha , Ex aku tuu ? Alhamdulillah dia dah happy dengan awek baru dia . Aku jee nie yang tak dapat pakwe baru lagi . hehe . Sebelom nie kiteorang okea jee walau dia dah ade awek baru , tapi disebabkan satu perkara tuu aku jadi marah gila kat dia . Benci , saket hati semua ade . Aku lepaskan semua marah aku dekat dia yang aku tahan selama dua hari . haha --" .

Sekarang yang aku rasa dekat dia just saket hati jee . Aku marah gila dekat dia . Aku cakap dengan dia Jangan cari aku lagi . Bagus dengar kata dia tuu , sampai ke laa ni dia langsung takde contact aku . Mungkin dia dah bahagia dengan awek dia sebab tuu tak kesah pon ape aku cakap . Aku pon okea jee . Semua yang berkaitan dengan dia aku dah buang . Gambar dia dekat moments wechat , twitter , insta and facebook , Alhamdulillah telah selamat aku delete . Aku taknak jadi salah paham dikemudian hari pulakk . Barang yang berkaitan dengan dia pon aku tinggal dekat rumah Ibu . Tak penting semua tuu kan . haha . Dia dah bahagia dengan awek baru dia , aku pon dah bahagia jugak tapi bukan dengan orang baru lahh , orang yang sentiasa ade dengan aku walau tak kire ape pon yang terjadi dekat aku :)

Percaya pada KARMA ? dia saket kan hati aku sekarang ni , dia perlekehkan aku sekarang ni , dia akan rasa jugak suatu hari nanti macam mane saketnyaa aku tanggung sorang sorang . What Goes Around Comes Around .

No comments:

Post a Comment