Tuesday 27 August 2013

Kebahagiaan :)

Assalamualaikum :) Hai Hai *lambaitangan* lama tak update kan , busy lahh dengan assignment segala macam lagi . Stress kayy dengan assignment yang berlambak . Sometimes rase macam nak terjun bangunan je pon ade . hahaha -,-

Okea nak story pasal ape ? Hmm tengok title atas tuu . How nak start story nie eak -,-" ? haaa , nak start story dengan orang orang sekeliling aku dulu . Firstly pasal baby aku , siape yang dah bace entri aku yang lepas lepas tuu mesti tahu siape baby aku tuu . Okea now dia dahh getback dengan Syazwan . Good News right ? tapi yang sedihnye aku dapat berite tuu lambat . kuajar kan . Btw now dia dah happy balik dengan Syazwan . Everyday smile macam orang giler , biase lahh orang dah happy kan . Aku doakan korang kekal sampai jenjang pelamin okea . wahhh . hahaha . Syasyai ? dia single lagi sampai sekarang . 25 August arytuu besday dia , Happy Besday Syasyai :*

Now pasal aku . Aku ? still single jugak . haha . tak laku weyh . kihkihkih . Ex dah taken , Crush pon dah taken . Aku bila lagi nak taken ? ntahh lahh . Pintu hati aku dah tertutup . tak boleh nak terima sesiape lahh
. Nak kate takde yang nak try try aku tuu adelah tapi aku selesa kawan je dari nak terima dia lebih dari seorang kawan . Capital S , dia baik , kelakar . Dia ni lahh yang nak try aku , hmm , sejujurnya aku cakap ,aku memang tak boleh nak Go dengan dia . Just Friends . Tuu je yang mampu aku buat sekarang ni . Dia tahu yang aku takde feel nak bercinta sekarang ni tapi dia still cuba and cuba nak bukak pintu hati aku . Huh ! sampai bila dia nak cuba pon aku tak tahu .Sampai dia fed up agaknya . Sometimes dia buat aku terharu dengan kata kata dia yang kononnya nak jaga aku macam nyawa dia sendiri . Ntahh betul ke tidak pon aku tak tahu . Kalau dia gebang pon bukan aku tau . Lelaki kan pandai berkata kata . Aku dahh jahat dengan dia pon dia still baik lagi dengan aku . Pelik lahh . Kadang aku rase better takde Hati , takde Perasaan . Lagi bagus kan ?

And I hope , orang orang yang kat sekeliling aku yang tengah bahagia tuu , semoga happy always lahh dengan partner korang kayy . Byeeeeeeeeee :)

No comments:

Post a Comment